Muzlu Kek

Author: admin // Category:


Malzemeler :
1 cup ezilmis muz (ben 3 tane kullandim)
1 cup sour cream (veya suzme yogurt)
1/4 cup margarin (ben tereyagi kullandim)
1 1/3 cup toz seker
2 yumurta
1 caykasik vanilla ozu
2 cup un
1 caykasik karbonat
1 caykasik kabartma tozu
1/4 caykasik tuz

Hazirlama Sekli:
Firini 350 F isitalim, muz ile sour cream'i kar istiralim , kenara koyalim, baska bir kapta yagi ve sekeri iyice cirpalim ve yumurtalari teker teker ekleyelim, ondan sonra vanilyayi ve muzlu sour creamli karisimi ekleyelim, baska bir kapta un, baking soda, baking powder ve tuzu kar istiralim ve obur karisimin icine ekleyip cirpalim, yaglanmis unlanmis firin tepsisine dokelim ve isitilmis firinda 1 saat pisirelim, kurdanla bakildiginda kurdan islak cikmayacak.Icine istenirse cikolata parcasi ceviz katilabilir ben koymadim bi dahaki sefere.
Sevgilerimle,Ezel Irmak.

0 Responses to "Muzlu Kek"

Yorum Gönder