ESMER SEKERLI MEATLOAF

Author: admin // Category:
All Recipes sitesine baktim. Ve 1171 kisi tarafindan okunmus bes yildizli bu yemegi buldum. Resmi gorunce zaten hadi Tuba dedim, basla. 1 saat kadar vaktiniz varsa deneyin derim. Tepsi olarak su derin, uzun, ince kek kaliplari ideal. Umarim anladiniz:) Afiyet olsun, sevgiler..

Esmer Sekerli Meatloaf


1/2 cup esmer seker
1/2 cup ketchup
1 1/2 pounds yagsiz kiyma
3/4 cup sut
2 yumurta
1 1/2 cay kasigi tuz(Turkiye icin tatli kasigi)
1/4 cay kasigi karabiber(ben yarim kasik kullandim)
1 ufak dogranmis sogan
1/4 cay kasigi zencefil
3/4 cup robottan gecirilmis tuzlu kraker(premium olabilir ya da ekmek ici de kullanilabilir)
Firini 350F(175C) getirin. Tepsiyi yaglayin(10 a 20 cm gibi olan) Alta sekeri yayin, ustune ketcabi yayin. Geri kalan malzemelerin hepsini karistirip ketcabin ustune koyun. bir saat ya da suyunun rengi seffaf olana kadar pisirin. Folyo ortmuyoruz uzerine! Tekrar afiyet olsun...

0 Responses to "ESMER SEKERLI MEATLOAF"

Yorum Gönder