MUZLU PASTA VE ARAP KURABİYE

Author: admin // Category: ,
MUZLU TEMBEL PASTASI

Muzlu Pasta da tam tembel isi, hazir kakaolu kek aldim, 2 yarisini sekerli 1 cay bardagi sut ile islattim, katlarin arasina bol muz, cikolata rendesi ve krema koydum. Ustu de krema ile kapatip, yine cikolata rendeledim.
Bu arada, tefalin peynir, cikolata, ceviz rendelemek icin bir aleti var, hafta sonu ondan aldim, cikolata rendesini bu aparatla yaptim. Cok guzel bir sey tavsiye ederim. 22 YTL, icine koyup, bir ceviriyorsunuz, hooop rendelenmis olarak dokuluyor, guc de harcamiyor, elinizi falan da kesmiyorsunuz.
Belki sizde de vardir ...

ARAP KURABİYE

Kurabiyeleri findiktan buyuk, cevizden kucuk yaptim, ama karisima bulaninca yine buyuk gorunduler, bir dahaki sefere findik kadar yapacagim.
Icine koydugum yumurta sarisi ve margarin yaparken burnuma hos kokmadigi icin ben hamura bir miktar pudra sekeri ile portakal kabugu rendesi ekledim, aromasi cok hos oldu, bundan sonra hep boyle yapacagim...Arap Kurabiye,

0 Responses to "MUZLU PASTA VE ARAP KURABİYE"

Yorum Gönder