Elma Şekeri

Author: admin // Category:


Arkadaslar bu aksam ilk defa ogluma elma sekeri yaptim.
Disariya ciktigimda aklima geldi, baharatcinin onunden gecerken gida boyasi aldim.
Gida boyasini ilk defa aliyorum bu arada(parmaklarim kipkirmizi!)

Ne mi yaptim; sadece tozsekeri teflon tavada erittim,karamellestirdim ve parmak ucuyla aldigim:) gıda boyasini kattim. Hepsi bu diyebilirim. Elmalari yikayıp kuruladiktan sonra saplarini cikarttıgım tepesine dondurma cubugu batırdim . Sonra elmalari sekere buladim.

Size bu arada birkac püf noktasi verecegim; ama bu isi zaten yapanlar varsa ve baska puf noktalari ve onerileri varsa paylassin lutfen. Sekeri erittikten sonra elmaya bulamak icin altını iyice kisinki seker donmaya baslamadan isiniz bitsin. Dar ve derin bir kapta yaparsaniz daha rahat olacak; ben tam tersini yaptigim icin dibinden sekeri toplamam zaman aldi ve bu arada kat kat oldu. İnce bir tabaka yapmanizi oneririm cunku bizimki oldukca kalin oldu ve disimiz biraz zor kirdi.

Sunu soylemeliyim ki oglum gorunce cok sevindi cunku disarida hep istiyordu ama ben almiyordum guvenemedigim icin

Sevgilerimle
Yelda Aksu

0 Responses to "Elma Şekeri"

Yorum Gönder