Paçanga Böreği

Author: admin // Category:


Malzemeler
2 yufka
Pastirma
Kasar peyniri
Galeta unu
Yumurta
Kizartmak icin yağ

Yapılışı
Önce pastirmalari ateste biraz kavurdum.
Kasari rendeledim.
Yufkalari sigara boregi yapar gibi ucgen olarak kestim..
Yufkalarin icine once kasari uzunlamasina yaydim..
Biraz da pastirma..
Kalin olacak sekilde sardim.
1 saat buzdolabinda beklettim.(vaktim oldugu icin beklettim yoksa beklemeye sabredemezdim:))
Yumurtaları cirptim beyazlari da dahil..
Yufkalari yumurtaya buladim.
Sonra galeta ununa buladim ve kizarttim.

Biz kizartma sevdigimiz icin kizartma yaptim..Ama istege gore firinda da yapiliyormus..Ben pacangayibir lokanta da yemistim ve o zamandan beri kafamakoymustum yapmayi.. Ayni tadi elde ettim hemde hicfarki yoktu.

Afiyet olsuuunn
Özge Aran


0 Responses to "Paçanga Böreği"

Yorum Gönder