Kuru Patlıcan Yemeği

Author: admin // Category:

Yazlıkta kuruttuğumuz patlıcanlardan yemek yaptım hafta sonu harika oldu.
Ben zaten kuru patlıcan biber dolmasına da bayılırım .
Tarif asagida deneyin derim ...

Malzemeler
200 gr kadar kuru patlıcan
100gr kurutulmuş domates
5-6 kurutulmuş biber
150gr kuşbaşı et(önceden haşlanmış)
yarim cay bardağı iri bulgur
1 tatlı kasığı nar eksisi
1 büyük soğan
tuz sıvı yağ

Yapılışı
· Önce domates biber ve patlıcani sıcak suda hafif yumuşayıncaya kadar haşladım suyunu süzdüm
· Tencereye soğanları piyazlık doğradım. hafif sararınca salçasını ekledim.
· Sonra suyunu süzdüğüm malzemesini ekleyip suyunu koydum.
· Kaynamaya başlayınca bulguru ve etini ekleyip kısık ateşte pişirdim
· En son nar eksisini ekleyip altını kapattım

Harika bir lezzet oldu.Tazesine hiç benzemiyor tadı
Resimleri Ahmet Furkan'in ben cekicem diye inatlaşmasıyla uğraşarak çektiğimden pek güzel olmadılar, hatta tabağı zor kurtardım elinden :))
Ama yemek resmi çekme isi hoşuma gitti inşallah bundan sonrakileri daha iyi çekerim

Afiyet olsun
Nurcan FILIZ CELIK

0 Responses to "Kuru Patlıcan Yemeği"

Yorum Gönder